środa, 23 kwietnia 2014

Chodź

chodź
ze mną. jedną z wielu możliwych dróg. nie obiecuję, że będzie łatwo. nie obiecuję,
że będzie miło. wejdź w mój świat. razem ze mną lub beze mnie. poczuj go. na
tyle na ile to możliwe. uchylam drzwi. sprawdź, co mi siedzi w głowie. chodź ze
mną. poznaj moje strachy i lęki. poznaj obrazy, słowa, nastroje, które siedzą
we mnie. poznaj moje kolory, smaki, to, co mnie pobudza i to, co mnie gasi. nie
będę cię prowadził za rękę. daję ci wybór. daję ci możliwość poznania. doznań
mojego świat. kiedy zobaczysz mrok nie obawiaj się. kiedy napotkasz przepaść - skacz
śmiało. daj się ponieść. chodź ze mną. możesz zaglądać, możesz podglądać, możesz
poznawać. możesz pytać. jeżeli boisz się - chodź ze mną.  jeżeli masz wątpliwości - chodź ze mną.
nie oceniaj.       
możesz w nim nie uczestniczyć.
nic nie obiecuje. będę się starać.
będziemy się starać.    
tylko niczego mi nie przestawiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz