środa, 1 października 2014

Nie ma sprawy

„Ok. Nie ma sprawy. Pieprz mnie.   
Tylko zrób to z pasją, wiarą w to, że potrafisz, umiesz i dasz rade, że dasz przyjemność przede wszystkim mnie, że spełnisz moje zachcianki, pragnienia, że będziesz robił to tak długo jak ja będę chciała, kiedy chciała i gdzie chciała! Pieprz tak jak żaden nie robił tego dotąd, zrób to tak, że nie będę chciała innego, że każdy następny będzie tylko namiastką, erzacem ciebie!   
Zrób  tak, że będą drżały mi uda, nogi ugną się w kolanach, nie będę miała siły ruszyć ręka, nie miała sił otworzyć oczu, a kiedy je otworzę powiem – jeszcze!  jeszcze! jeszcze!    
Umiesz tak?
Dasz radę ?!
Jak nie to… spadaj!!!”

  

"Życie - rzekł - oto błaznów król!
Wabi cię po to by jak szczur
do gardła dopaść i wysysać krew.
Oto teatr jest!"

 I ching - Różne rozmowy z życiem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz