piątek, 18 kwietnia 2014

Konsekwencje

zbyt pewna siebie. rozkapryszona. przyzwyczajona do innego traktowania. „nie marnuj mojego i swojego czasu. czas to konsekwencje.” kiedy jej to mówił jej oczy robiły się duże, okrągłe, zdziwione. słowa potrafią zmienić kąt spojrzenia,opcje. jak pryzmat. rozszczepiają je. nadając inny sens. nie rozumiała, że coś jest konsekwencją czegoś. seks jest następstwem a nie przyczyną. 

"niedopałek wypadł z ust
parząc chwilę spadł pod stół
fornir muska złota mysz
przez żaluzje wdarł się świt....
 winda płacząc zjeżdża w dół
nie ma mnie, jest mnie pół...
pośród szmat i gazet tkwię
jestem zwykłym Ludzkim Psem
 serce tłucze resztką sił
trudno przedrzeć się przez drzwi
zaprogramowano mnie
bym był zwykłym Ludzkim Psem"
 
M.W.N.H. - Ludzki Pies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz