środa, 23 kwietnia 2014

Czytał

czytał.
początkowo zafascynowany, zauroczony, zainteresowany.
potem  
czytał porażony coraz bardziej.
ktoś wdarła się do jego głowy. wykradł mu myśli. zapisał je.
ja piedlolę. to moje. moje myśli. moje uczucia. to qurwa ja.
jak można myśleć, jak można czuć, jak można pisać to samo.
innymi słowami, ale to samo. te same wnioski, ten sam klimat.
niedopowiedzenia. ból. strach.
nawet to, czego nie mogli nazwać. przemyślenia, refleksje.
qurwa nawet podejście do pieprzonego życia jest takie samo.
plagiat. kradzież.
sobowtór czy kolon.
więc nie jest sam.
napisać! zapytać! poznać!
wykrzyczeć!  wyrzuć z siebie!
być wysłuchanym.
być zrozumianym.   
tylko, że to kobieta.           
zabrakło odwagi.
wiedział, że się nie zrozumieją.
sam siebie nie rozumiał.               
„Jeśli wiesz, co chcę powiedzieć"
 " I dokładnie tak,
tak smakuje ten lęk” 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz