wtorek, 25 marca 2014

Wiec, nie mów

nie ma mnie jednego.
czasami nie ma mnie wcale. powracam i znikam. zapadam się.
rzucam słowo i milknę. stwarzam się. kreuję. buduję. zdobywam. szukam. decyduje,
że nie. burze i zaczynam na nowo. i myślę.
jest mnie kilku.
i ten wredny i ten miły. zachłanny i delikatny. pożądliwy i
obojętny. ten myślący i ten głupi, bezrefleksyjny. ten tępy też. ten, który cię
pragnie i ten, który chce innych. ten, który pieprzy się z tobą godzinę bez
słowa wstępu i ten, który całuje cię na dzień dobry podając kawę - nie chcąc nic
w zamian. poznajesz. starasz się poznać. za każdym razem inaczej. mnie. ich.
bywasz zaskoczona. zadziwiona. przestraszona….  każdy z nich jest mną i ja jestem każdym z
nich.      
wiec, nie mów,
że mnie znasz.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz