wtorek, 25 marca 2014

W bój

zgodnie ze swoim planem rozpocząłem od:  
starcia zaczepnego - skupiłem w czasie i przestrzeni swoje uderzenie główne w celu rozbicia oporu twoich zasadniczych sił i opanowania bronionych przez ciebie obszarów. działałem przez zaskoczenie, zająłem cześć terytorium. jednocześnie zastosowałem starcie granicznego - w celu uchwycenia inicjatywy strategicznej i podjąłem próbę wkroczenia w „granicę” przeciwnika.
byłem zaskoczony jak odpowiedziałaś:
starciem obronnym — zastosowałaś obronę w celu odparcia mojego głównego uderzenia. zastosowałaś swoje, całe siły główne z wykorzystaniem twoich fortyfikacji, barykad w celu zapienienia ochrony twojego „terytorium”.     
starcie nie zbrojne. starcie naszych pragnień w przedpokoju. bez oczyszczenia pola walki, bez podchodów. atak bezpośredni. kilka kolejnych bezpośrednich „operacji” prowadzonych całym sobą, całym ciałem, z preferowanym udziałem ust i dłoni, na pionowym i poziomym froncie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz